Na de kick-off bij Happy Horizon te hebben bijgewoond zijn er groepen gemaakt. Met de
groep hebben we verschillende eetgelegenheden bezocht waarbij we een ludieke stunt
hebben bedacht.
De eerste eetgelegenheid heet Soul Kitchen met de ludieke student:
"Alleen vandaag! Koop 1 bier, betaal voor 2! En krijg een bier GRATIS!"
Daarna volgde Soeppa! met de ludieke stunt:
"Alleen vandaag! Heb jij ook zin in een soeppa lekker soepje? Kom dan binnen! "
dit bedankje voor de Pipple klanten door Pippi haar wijsheden heeft gewonnen!
Pipple prototypes
Prototype ‘Pipple challenge visuals’
Het is mogelijk om het bestand ‘Pipple challenge visuals.ai’ te gebruiken. Hiervoor
kunnen de afbeeldingen van kleur worden gewijzigd naar de desbetreffende klant en de
teksten kunnen per klant verschillen die aan de wisdoms relateren.
Link naar
het
prototype
Prototype ‘Eerste-opzet-website’
In deze opzet is het mogelijk om de Pipple challenge visuals geprogrammeerd werkend te
gebruiken. Als dit werkt is het een kwestie van kleuren wijzigen in de creative.css en
creative.min.css file. De styles binnen deze .css files komen met elkaar overeen. In de
index.html, strip.html en css bestanden staat de uitleg voor de geschreven code.
Helaas was de tijd te kort om de website versie af te krijgen.
Link
naar de webversie
Secura game
Help Secura met de voorselectie op de sollicitaties.
Datum: 5 september 2018
Project: Secura Challenge
Projectgroep: Groep 1
Studenten: Bob, Niek, Sander, Dani en Esmee
Secura game
In de pre check wordt er een vacature op de website van Secura gekoppeld aan een chatbox.
Hierin worden de kwalificaties, FAQ, kwaliteit en ervaring en de samenwerkingscompetenties
besproken. Hierbij wordt er een persoonlijkheidstest NEO-PI-3 ingevuld om het sociale vlak
mee te nemen in de test. Indien de pre-check goed is krijgt de sollicitant een inlog code
voor een internet hack challenge die op een beschikbare datum wordt ingepland.
De vaardigheidsgame vindt plaats in een virtuele omgeving van Secura. Het is een opdracht
met meerdere variaties van opdrachten op basis van technische eisen. De kandidaat krijgt de
opdracht zijn CV en motivatiebrief in het systeem te hacken. Indien de sollicitant deze
voltooid heeft de recruiter pas de contactgegevens. De resultaten worden dan voor Secura
zichtbaar.
Check de
presentatie
See-Land app
De app die de bezienswaardigheden in Zeeland weer
aantrekkelijk maakt.
Datum: 6 september 2018
Project: Insiders challenge
Projectgroep: Groep Marieke (See-Land)
Studenten: Marieke, Lois, Sanne, Cheyenne, Esmee
Wist je dat...
De See-Land app heeft deze challenge gewonnen!
See-Land
De See-Land app maakt het mogelijk om zonder vaste routes door de stad rond te dwalen en
toch te kunnen genieten van de bezienswaardigheden. Hierdoor leert de gebruiker ook meer
over Zeeland.
Het idee is om door de gps-functie van de telefoon de bezienswaardigheden te ontdekken.
Hierbij is het niet nodig om continu op de telefoon te kijken, aangezien de telefoon
trilt wanneer de gebruiker in de buurt is van een bezienswaardigheid.
Bij elk bezienswaardigheid is een spraakopname die wordt geactiveerd wanneer de
gebruiker de bestemming heeft bereikt. Er springt een pop-up op waardoor de gebruiker
een geluidsfragment kan afspelen die is ingesproken door Zeeuwse vrijwilligers. Deze
gaan over interessante verhalen uit het verleden van de Zeeuwse vrijwilligers. Er wordt
ook een foto weergegeven van hoe de bezienswaardigheid er vroeger uit zag.
De Zeeuwse vrijwilligers worden bij de app betrokken om het verhaal zo goed mogelijk
over te brengen.
In de app kan de gebruiker inloggen en aangeven welke bezienswaardigheden goed zijn
bevallen door het hart aan te klikken. Hierdoor krijgt de gebruiker suggesties over
welke andere bezienswaardigheden relateren aan de interesse van de gebruiker. Ook kan er
worden bijgehouden welke bezienswaardigheden al zijn bezocht.
Bovenstaand is een voorbeeld voor de stad Vlissingen, maar dit kan evengoed een andere
stad in Zeeland zijn of meerdere steden binnen Zeeland. De doelgroep zijn toeristen.
Certificaten te behalen:
- Google ADS Fundamentals
- Google Analytics Individual Qualification
Specialisaties te behalen (minimaal 2):
- Google Ads Display Certification
- Google Ads Mobile Certification
- Google Ads Search Certification
- Google Ads Shopping Certification
- Google Ads Video Certification
Extra bonus (certificaat) is nice.
- YouTube Creative Essentials
- YouTube Channel Growth
- YouTube Content Ownership
- YouTube Asset Monetization
- The Evolution of Android
- Mobile Sites
- Android Enterprise
- Waze Local Fundamentals
- Waze Local Advanced
Studeren
- Schrijf je in met je eigen Gmail account in op Google Academy
- Start met certificeringen voor Adwords of Analytics
- Volg de online lessen die horen bij het certificeren
Contact met Evert:
- Alleen op aanvraag op vrijdagochtend!
Planning
- Begin november minimaal fundamentals behaald (controle)
- Begin januari alle certificaten behaald
Daarnaast zijn andere belangrijke onderdelen:
SEO,
SEA en
Google analytics
En nu.. Snel aan de slag met:
Zelfportret
Meer over mij.
Datum: 7 september 2018
Project: Zelfportret
Wie is Esmee?
Mijn naam is Esmee Li, 23 jaar en ik woon in Venlo.
Wil je meer weten over mij? Check dan snel mijn zelfportret!
Mindmap
Mindmap over de Minor Digital Marketing
Datum: 7 september 2018
Project: Mindmap
Wat weet ik al over digital marketing?
De onderwerpen waar ik al het een en ander van weet zijn online marketing, social media, user experience, design, ICT & Media Design, Onderzoek, Inbound marketing en Websites.